Måndag

Jag har ingen skola idag så jag åkte till Nacka Forum och hälsade på min kompis Sandra som praktiserar där inne på Jackie. Vi åt lunch tillsammans och sen så gick jag in på Head Spot och köpte ett shampoo och balsam. Jag har bestämt mig för att bara använda salongs shampoo och balsam för det är helt enkelt mycket bättre och jag har fått väldigt slitet hår för att jag rakpermanentade det för typ två år sen och efter det så började jag att platta mitt hår jätte mycket så det är jätte slitet nu :/ 
Men iaf de shampoot jag köpte är ifårn Reference of Sweden, REF. Jag har inte testat de förut men jag hat hört mycket bra om den så jag vill verkligen testa det :)
Något som är jätte bra också är att det är 5 care, 5 shine och bara 1 volume. Jag vill inte ha onödig volym i mitt hår för jag har redan mycket volym i mitt narturliga lockiga hår och det räcker xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback