Sommarlov!

Nu är det entligen sommarlov, woop woop. Efter att vi hade slutat i skolan åkte jag hem sen till min barndomsvän Miranda. Vi åkte in till stan och åt lunch sen kom min kompis från skolan Lin och vi gick runt och kollade i olika affärer, jag köpte dock inget men Miranda gjorde. Det var en kul grej som hände när vi var i stan. Först kom en grek fram till oss och började snacka med oss ba "Are you from Sweden?" etc och han ville typ att vi skulle vara med honom venne.. xD sen så var det två killar som gick fram till oss igen och den ena vile ha Lins nummer. Vi stod och snackade med dem i typ en kvart det var jättekonstigt sen sa vi hejdå till dem och sen gick vi till kungsan och där såg vi dem igen fast dem gick fram till massa olika tjejer där, dem ville härma RmM med haffa guzz dock funkade det inte alls bra för dem.
Efter det skulle vi till Rålis för att träffa massa folk från skolan, så vi mötte Klara i fridhemsplan sen gick vi ner till Rålambshovsparken. Vi gick över gräset mot folket vi kännde med så såg jag Anton Ewald och jag typ freackade och ba "OMG det är Anton Ewald!!!, vi måste gå fram" ingen vågade dock gå fram med mig så vi satte oss med våra vänner och det var as nice där. Dem hade gitarr och allt så vi satt och sjöng. Efter ett tag så lyckades jag tvinga med mig Miranda fram till Anton men grejen var att Janet Leon låg nästan på honom så det känndes fel att går fram med vi gjorde det ändå. Sen gick vi tillbaka till dem andra och satt där ett tag sen åkte jag och Miranda och åt middag sen hem till mig och hon sov över hos mig i lägenheten.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback