Saker jag köpte idag

Två dushkrämer från LdB och dem lukar hur gott som helt! Jag fick en av min mamma sen så ville jag köpa flera för dem lukar hur gott som helst, rekomenderar verkligen. Sen köpte jag lite olika smikbortagnings sevetter eller aa vad man nu ska kalla dem, tycke dem var så söta så jag var tvungen xD och dem kostade mellan 5 och 3 kronor så det är jätte bra. Nån mascara för att jag vill typ, jag behövde inte den egentligen men aja ;) Sen köpte jag en bronzer vilket jag har velat ha en ny ganska länge nu så jag köpte denna, jätte fin färg och funkar jättebra för min hudton. Jag fick också en liten argan oil av mamma när jag kom hem, jag bor inte hemma just nu så jag har inte varit här på länge och min mamma gillar att köpa små hårprodukter till mig xD
Sen så ville jag ha lite fler doftljus att ha i min lägenhet så jag köpe två som ska lukta som körsäbär och alla som känner vet att jag är helt obsessed men körsbär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback