Funkar dessa tillsammans?

Jag har ett problem :s det är inget speciellt egentligen haha men iaf.. Jag absolut älskar Kenzas kollektion med Jofama och jag har länge velat köpa en av skinnjackorna och nu ska jag kanske göra det men jag tänkte också köpa Micheal Kors Jet Set Travel Tote. På den väska är det guld detaljer och på jackan är det silver dragkedjor :o Det passar inte ihop men min fråga till er är om det skulle spela stor roll? För då måste jag hitta en ny jacka som passar bättre med väskan xD Kommentera vad ni tycker, Aa tack på förhand ;)
 

Kommentarer
sandra säger:

Äskar jackan hitta en. Annan väska ;)

2013-02-27 | 18:48:59
Julia säger:

Vi har ju helt olika smak på kläder men gillar jackan och jag gillar ju inte hand-handväskor.. if you know what i mean.

2013-02-27 | 21:12:18
Bloggadress: http://www.skreetch.blogg.se
Liz säger:

Köp annan jacka istället <33

2013-02-28 | 16:34:43
emilia säger:

Äääälskar kenzas jackor <3

2013-03-01 | 23:27:06
Bloggadress: http://emiliablomqvist.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback